sobota, 17 maja 2014

...

Witam.
Niestety, nie będzie to dobra informacja. No dobra, bez przedłużania. ZAWIESZAM BLOGA. Zawieszam go na długo, bardzo długo. Powodem jest zbyt duża ilość blogów. Nie wyrabiam się. Wiem, że to moja wina i tylko moja. Wiem. No, ale niestety taka jestem, że mam zbyt dużo pomysłów. Zawiesiłam akurat tego bloga, ponieważ na niego mam najmniejszy pomysł i najmniej mnie do niego ciągnie, jak na razie. W ogóle zauważyłam, że was chyba również.
Wrócę tu kiedyś. Kiedy skończę któregoś bloga i będę miałą pomysł na ten to obiecuję, że zrobię wielki powrót!
Mam nadzieję, że mi wybaczycie ❤
Chciałabym was zaprosić na mojego nowego bloga, tym razem o Ashtonie z 5 Seconds Of Summer i Jade c: http://light-in-the-darkness-story.blogspot.com/  Przyznam, że jest dość nie typowy, haha x
Hope u enjoy it!
Do zobaczenia kiedyś lub na pozostałych blogach!
Ilysm ❤
Pickle aka @divathirlwall (zmieniłam user) xx

2 komentarze:

  1. smutno :(
    ale doskonale cie rozumiem
    powodzenia i mam nadzieje, ze szybko wrocisz x
    @awmyhazz

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda
    Ale wiesz?
    Wybaczam Ci Kokardko
    no co tu będe więcej mówić
    Życze Ci więcej czasu i weny
    kocham Cie <3

    OdpowiedzUsuń