środa, 19 lutego 2014

Prologue

Ciemna uliczka, ja i moja ofiara. 
Przykładam do jego skroni pistolet. 
Słychać tylko nasze oddechy i jego ciche pojękiwanie z bólu.
Śmieję się złośliwie.
Żałosne. - przebiega mi przez myśl.
Ciągnę za spust.
Strzał.
Mężcyzna upada, a z jego skroni wypływa strumień krwi, który po chwili tworzy czerwoną kałużę wokół jego głowy.
Zadowolona z siebie chowam broń do kieszeni i zakładam kaptur na głowę.
Wychodzę z ciemnej uliczki i znikam w mroku nocy.






__________________________________________________________________________

Jest prolog! :) Trochę późno, ale nie miałam czasu wcześniej napisać, a poza tym, mi jakoś zawsze najlepiej pisze się w późnych porach... Takie ze mnie nocne stworzenie :D
Prolog jak prolog, krótki.
Jak wam się podoba? Ja osobiście nie mam o nim żadnej konkretnej opinii... może być, ale wydaję mi się, że mógł wyjść trochę lepiej.
CZYTASZ=KOMENTUJESZ
No szantażu to chyba oczywiste, że nie wstawię xD
Tyle na dzisiaj :)
Do pierwszego rozdziału! xx
Pickle xx

6 komentarzy:

  1. omg, ja chcę dalej! Genialne @teamxball

    OdpowiedzUsuń
  2. hejjoo, aniołku ♥
    wiesz dobrze, że uwielbiam każde twoje opowiadanie.
    to już pokochałam.
    uwielbiam takie klimaty.. *o*
    więc...
    informuj mnie, no :)
    czekam na jedynkę! x
    @hazzsunshine

    Ps. odblokuj anonimka i wyłącz konfigurację obrazkową, jeśli możesz :3

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze Sweety...nie spodziewałam się czegoś takiegobpo tb ale to nie znaczy,że nie jest to fajny pomysł...jest on hmm....
    no jednym słowem GENIALNY
    no i chce 1 rozdział i informój
    tw Mary <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie się zapowiada xx
    Fajnie, że wzięłaś Leigh do tego opowiadanie :D
    Czekam na pierwszy rozdział.
    Mogłabyś mnie informować? @AwwMyNarry

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!Już cię dorwałam na drugim blogu,tak szybko się mnie nie pojedziesz ;P Muszę ci powiedzieć,że jak na swój wiek to bardzo dobrze piszesz ;))
    No bo wieesz,ja mam 13 i kompletnie nie umiem przelać pomysłów na papier(w tym wypadku blogger) chociaż mam już 2 blogi(na razie zawieszone ;( ) No ale fajnie że ty sb radzisz,z pewnością zajrze na twoje pozostałe blogi,może one też mnie zaciekawią ?Kto wieee...;) No to czekam na pierwszy rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pozbędziesz* Przepraszam za błędy,ale pisałam ten komentarz na tablecie ;-/

      Usuń